woensdag 18 september 2013

Maak een nieuwe versie van een ouder product

Maak een nieuwe versie van een ouder product

Probeer om de paar jaar uw producten voor promotie en contentmarketing eens flink te vernieuwen. 

Als u al eerder een boek of publicatie schreef dat inmiddels wat minder is gaan verkopen,  dan kunt u het qua content weer up-to-date maken. Uiteraard geldt dit ook voor artikelen die op internet staan voor contentmarketing en dergelijke.

U kunt bijvoorbeeld:

  • De tekst een opfrisser geven;
  • De lay-out wijzigen;
  • Nieuwe plaatjes en foto's toevoegen;
  • Links nalopen of ze nog werken;
  • Nieuwe links naar eigen materiaal toevoegen;
  • en dergelijke. 

En u kunt de boeken en publicaties verder aanpassen aan de nieuwste ontwikkelingen.

Een e-book van een paar jaar oud zal bijvoorbeeld nog geen informatie bevatten over social media of social bookmarking. Daar kunt u dan enkele nieuwe hoofdstukken aan wijden.

Zet rustig voor in uw boek of artikel dat dit versie 2 is. Het geeft de indruk dat versie 1 kennelijk een dusdanig succes is geweest,  dat het tijd werd voor een nieuwe versie. 

En een boek of artikel aanpassen doet u niet als daar geen reden voor is omdat toch geen hond het leest.

 





 

Meer informatie over Team Jetje